Velet & Zai - Seni Beklerken (Official Video)

Sıcak ve içtenliği yoğun olan "Seni Beklerken" adlı şarkımız an itibariyle yayında ve tüm dijital platformlarda.
Velet ve Zai'yi sosyal medyadan takip etmek için ;
velettofficial
zairesmi
Söz : Velet, Zai
Beat : Nurkan Pazar
Mix & Mastering : Rango
Yönetmen : Sero Films
Sözler
Kapımı kırdın, içeri daldın.
Çalsaydın zaten açardım.
Kurdun mahkemeyi kaybet akıbeti
Kimse bakmıyor dudakta tat tenimi.
Tenimde tat kendini.
Sorsana aklım bu bedende mi ?
Piç olabilir bütün emeklerim.
Bu gece içimde ki bombayı tetikledim.
Kelepçeler mi vuruldu ?
Senin dilin niye tutuldu ?
Karakterse takas olmaz
Benim canım o kadar ucuz mu ?
Öptüm ben seni uyuyorken,
Saçını elime doladım ben,
Burnumu kırdı kokun küsken.
Geçti ömür seni beklerken.
Yine sorunlara taptı.
Bahsetme hiç yalanın karaydı.
Hep istedim oluruna varsın.
Ya sen ya ben ölüme soluk aldık ama.
Yine sorunlara taptı.
Bahsetme hiç yalanın karaydı.
Hep istedim oluruna varsın.
Ya sen ya ben ölüme soluk aldık ama.
Bir bir kaybettim kendimi.
Saptım yoldan
Battım, çıktım sensiz karanlıktan.
Seni beklerken, seni beklerken, seni beklerken.
Geçti ömür seni beklerken.
Seni beklerken, seni beklerken, seni beklerken.
Geçti ömür seni beklerken.
İğrendim kendimden.
Kendimi terk ettim dönmem.
Gün yüzü bana bel bağlamasın.
Daha kara benim yüreğim geceden.
Erkenden gitmeyeceğim.
Ben senden geçmeyeceğim.
Affetmem bunu dileme,
Mahvetsen de yarama iyi geleceksin.
Küçük oyunlar kurup büyük peşindesin.
Benim gözümde yüce olanın gözünde cücesin.
Bu benim alanım yıllarca bunu denetledim.
Ben ekip içerim günah benim bedeli benim.
Yine sorunlara taptı.
Bahsetme hiç yalanın karaydı.
Hep istedim oluruna varsın.
Ya sen ya ben ölüme soluk aldık ama.
Yine sorunlara taptı.
Bahsetme hiç yalanın karaydı.
Hep istedim oluruna varsın.
Ya sen ya ben ölüme soluk aldık ama.
Seni beklerken, kaybettim.
Seni beklerken, kaybettim.
Seni beklerken, seni beklerken, seni beklerken.
Geçti ömür seni beklerken.
Seni beklerken, seni beklerken, seni beklerken.
Geçti ömür seni beklerken.

Herunterladen

görünümler
2,957,447

YORUMLAR

  • Sizin de beklediğiniz birileri var mı peki ? :)

    VELET MUSICVELET MUSICAylar önce
    • Var tabiki bugün olmaz ise yarın , yarın olmaz ise elbet birgün.

      Muharrem BMuharrem B3 gün önce
    • Bekleyip değer bilmeyip reddenler var , bu bekleyene girer mi peki ? :d

      Volkan ŞenVolkan Şen3 gün önce
    • Ölüm

      Haznedar inciHaznedar inci3 gün önce
    • Var :)

      cansucansu4 gün önce
    • Kendimi bekliyorumdur.

      Kadriye UsluKadriye Uslu4 gün önce
  • Lan bir ömür geçti seni beklerken sen gelmedin halen... 😭😭😭

    Hasan BaranHasan Baran2 saatler önce
  • Muhteşem olmuş. Bu şarkı olur tamam demiş ya finalde harbiden olmuş elinize sağlık 👏👏🤩

    Fatih VaktiyokFatih Vaktiyok3 saatler önce
  • Gerçekten mükemmel bir insansın bu şarkı değeri çok yüksek mükemmel olmuş 👍

    Mete BeyMete Bey3 saatler önce
  • ❤️🙏🏽

    Z ZZ Z5 saatler önce
  • Off bee elbistanlı resmen seni beklemekle geçecek ömrüm

    Helbest kawaHelbest kawa6 saatler önce
  • Seni beklerken derken öylebi bagırıyoki aklıma anılarım geliyo 😭

    ceyda ceydaceyda ceyda9 saatler önce
  • Gözünün dolduğu yer de duygulanmayan da ne bilim

    ZZ11 saatler önce
  • Ağzınıza sağlık kardeşim harika olmuş

    Ufuk KılıçUfuk KılıçGün önce
  • zai denen çocuk veletle kapışmaya çalışan çocuk mu? tipi andırıyor

    mmm mmmmmm mmmGün önce
  • Gece 11 o kadar güzel gidiyorki kulaklıkla..🖤🖤

    Alperen ÖzsoyAlperen Özsoy2 gün önce
  • Yaaa veled yine yapmış bu işi müq ....

    İbrahim Sertİbrahim Sert2 gün önce
  • Bu gece içimdeki bombayı tetikledin!¿¿

    LAVİNİALAVİNİA2 gün önce
  • Almanyadan slm bir numarisin ❤

    MrRapshitMrRapshit2 gün önce
  • Bekleme gelmeyecek❤️😥

    Firüze ecevitFirüze ecevit2 gün önce
  • Gelecekten biri görürse bunu. Şu korona zamanında çok yıprandık o düzgün hayatımı bekliyorum umarım gelecekteki bunu okuyan kişi korona bitmiştir umarım. Seni bekliyorum kısıtlamasız hayatım.. 🌍

    MERT53HDMERT53HD3 gün önce
  • güzel

    Mert IrmakMert Irmak3 gün önce
  • çok iyi

    Erdem OvalıErdem Ovalı3 gün önce
  • O hüznü Veletin gözünde görmüştük oysaki ...

    GamzeGamze3 gün önce
  • “Geçti ömür seni beklerken”

    Cansu AltayCansu Altay4 gün önce
  • abi saat 6 da gel demişin o saatte hava gece olmuyor ki

    Berat ToyciBerat Toyci4 gün önce
  • Çok fena bir şarkı...

    Tristen CrucifixTristen Crucifix4 gün önce
  • Velet Aşkın inadına diye şarkın vardı bilirsin demi abi o günden bugüne hic bir zaman bırakmadna aralıksız burdayım seni cok seviyorum bana her duyguyu tattrııyorsun her duyguyu sorgulatıyorsun herşeyi bana sen muhteşem bir detaysın devam

    Fırat AlbayraKFırat AlbayraK4 gün önce
  • SENİ BEKLERKEN...

    Buğra taşBuğra taş4 gün önce
  • Buraya bir yorum değil bir dolu gözyaşı bırakıyorum ..

    Zülal ErberkZülal Erberk4 gün önce
  • bu ömür bitene kadar beklemeye devam...

    Eren ÖngelEren Öngel5 gün önce
  • Yalnız şarkıyı her dinlediğimde daha çok dinleyesim geliyor

    Abdullah İnanAbdullah İnan5 gün önce
  • Taksici dayı kafa sallıyor 😂😂😂

    MURAT CAN KOÇGİYİTMURAT CAN KOÇGİYİT5 gün önce
  • Dahada ilerlemeni ümit ediyorum hakkında hayırlısı, parçaların insanı alıp götürüyor !

    serkan günaydınserkan günaydın5 gün önce
  • Veleti taaa Londradayken bu yana takipdeyim... rodinin yanlisindan daha once bile arkandayiz bro... DEVAM!

    erayseymaerayseyma5 gün önce
  • Harika

    Ozlem DumanOzlem Duman5 gün önce
  • Sözleri Yazarken Yaşadığın Kafayı İstiyorum Bende Reis 🤞

    Ayhan ŞişmanAyhan Şişman5 gün önce
  • tutturduk mu

    melike ymelike y5 gün önce
    • @faruk aydemir dur geçelim hemen reis sen iste yeter

      melike ymelike y5 gün önce
    • tam üstüne bastın derdim ama trdownload.net/throw/q6io0qydl81t0Wo/video.html bunu öneririm

      faruk aydemirfaruk aydemir5 gün önce
  • Seni beklerken kaybettim...

    Samet ŞanSamet Şan6 gün önce
  • 3:30 2:34 1:13

    _XBloden_XBloden6 gün önce
  • 2:45 hahah

    _XBloden_XBloden6 gün önce
  • ❤️♥️❤️♥️❤️♥️👏👏👏👏

    Elise YldElise Yld6 gün önce
  • Zai geleceğin sagosu tarzı müthiş

    HYusuf KOCHYusuf KOC6 gün önce
  • dislike butonuna yanlislikla bastiklarini dusundugum bi sarki harika❤️

    ecem katırancıecem katırancı6 gün önce
  • @serofilms Klip muhteşem olmus ve ışık çok iyi yönetmenin başarısını unutmayalım.Elinize sağlık

    emrah yetenelemrah yetenel7 gün önce
  • Sorsana aklim bu bedendemi

    Hülyaaa KılıçHülyaaa Kılıç7 gün önce
  • Gecenin en karanlık vaktinde seni dinlemek yarama iyi geliyor

    Mali ÖzgüçMali Özgüç7 gün önce
  • اصواتهم🥺

    مالك الحلبيمالك الحلبي7 gün önce
  • bu gece içimdeki bombayı tetikledim.. ✔️✊🏼

    meczupmeczup7 gün önce
  • Sevgilimle Tartıştıktan Sonra Dinledim Huzur Verdi Bana Saol Velet Abi :)

    BURAK TIKIRBURAK TIKIR7 gün önce
  • Adam söylerken nefes nefese kalıyor aa ne bicim sarki bu jzwjjs

    Zehra KirkinZehra Kirkin8 gün önce
  • mük

    Mert Ali UYMAZMert Ali UYMAZ8 gün önce
  • Harikasın bee

    Enise K.Enise K.8 gün önce
  • Yine yapmışsın kralllll

    CompassCompass8 gün önce
  • vellleeet buluyorsun starları duyguları gülemiyorum ingiliz klavye brom

    Anıl GülderenAnıl Gülderen8 gün önce
  • zai ne ses var dostum fena

    Sağlam PlayerSağlam Player9 gün önce
  • cok fazla dokundu bu şarkı yüreğine sağlık

    MR. İsmail eminMR. İsmail emin9 gün önce
  • Velet senin şarkılarını dinlemeyen akıllı değil ruhumuza işliyor onu beklerken valla onu beklerken 4 yıl geçti onu beklerken valla işe giderken seni dinliyorum

    Abid TaşAbid Taş9 gün önce
  • Hi hii the music hapy haydi holiste rap turkiy

    Amine AminouAmine Aminou9 gün önce
  • Abi solo albümlerini herşeyden çok özledim ne olur birazdaha tek albüm yapmaya çalış en son beni etkilediğini şarkı umut vardı o günden beri pek etkilendiğim parça yok biraz eski kitlenede hitap et ne olur...

    Ertuğrul Kaan AliçavuşoğluErtuğrul Kaan Aliçavuşoğlu9 gün önce
  • 23.02.2021 en sevdeğin şarkılardan birisi olurda bunu görürsen,özledim....

    Osman MercanlıOsman Mercanlı10 gün önce
  • Reyiz hara lo dan sonra diğerlerini o kadar sevemeifm onun gibi bitane yaparmidin

    Yunus GülYunus Gül10 gün önce
  • i love turkey 🇹🇷❤️🇦🇪

    Saeed SaifSaeed Saif10 gün önce
  • Harbidende bittii ömür seni beklerkennn..

    Kayalardan UğurKayalardan Uğur10 gün önce
  • Seni beklerkendi .

    Şevket GirginŞevket Girgin11 gün önce
  • Başarılı !

    ibrahim yücelibrahim yücel11 gün önce
  • 29361936292 kere izledim sıkılmadan ve tekrar izliyorum

    Tarık Can YenipınarTarık Can Yenipınar11 gün önce
  • Kaç kere bırakıp gitti ama ben ona bunu yapsam beni bu kadar beklemez .😕🖤

    MariedMaried11 gün önce
  • Geçip gitti ömrüm seni beklerken

    Erymn ErymnErymn Erymn11 gün önce
  • bekledigim biri var gidemem

    emi karadnzemi karadnz12 gün önce
  • Reis cidden olmuş 🔥

    Osman mete YeşilkayaOsman mete Yeşilkaya12 gün önce
  • Geçti ömür seni beklerken,,

    ElifElif12 gün önce
  • adam soyadımı sahne ismi diye kullanıyor en çok bu yüzden seviyorum :)

    GogoGogo12 gün önce
  • Seni beklerken sensiz ölmeyi Göze almışım

    Ramazan ElmasRamazan Elmas12 gün önce
  • Ağzınıza sağlık

    ST SATKEEYST SATKEEY12 gün önce
  • Nedense gözlerim doldu seni beklerken... Emeğine sağlık dostum kral adamsın. Arada benim butona basın tekrar dinleyeyim. 👍❤️

    rıdvan yagcirıdvan yagci12 gün önce
  • Talip kardeşim başarıların devamını diliyorum 11 yıldır seninleyiz 🙏👑

    Tayfun KurnazTayfun Kurnaz13 gün önce
  • azına ve yuregıne salık kardeşim senın beklerken cok guzel parca olms zai ile cok guzel uyum saglamısısınz bıdakı parcalarda onuda on pilanda tutarsa cok sevınırım :) Wuqatcocuq

    Murat SengulMurat Sengul13 gün önce
  • Her şarkıyı dinlediğinde yorumlara bakıp aynı yorumları görmekten sıkılmayan tayfaya selam

    JusTISelimJusTISelim13 gün önce
  • Bağımlılık yaptı ne zaman müzik dinlemek istesem düşünürken burda buluyorum kendimi

    Latua WoodLatua Wood13 gün önce
  • Bu cocuk cok is yapar bize boyle bir sesi kazandirdigin icin ne kdr cok tesekkur etsek azdir velet yolun acik basarilarin daim olsun on numarasiniz ..

    MERT BALMERT BAL13 gün önce
  • Güzel paylaşım olmuş 🔔🎁👍

    Ayselin ördüğü modellerAyselin ördüğü modeller14 gün önce
  • sagopadan sonra en iyisisin

    ilayda şenilayda şen14 gün önce
  • Geçti ömür, seni beklerken..

    Arife OguzArife Oguz14 gün önce
  • zai ye helal olsun yaşına göre gerçekden çok güzel bi şey koymuş ortaya umarım devam eder böyle

    Radyanat TVRadyanat TV14 gün önce
  • Kokun burnumu kırdı küsken😑

    Şafak UçarŞafak Uçar15 gün önce
  • ADIM CEM ERTÜRKMEN BU ŞARKIYI DİNLERKEN ONCA ANI AKLIMA GELDİ UYURKEN GÜZEL KOKUSU GÜZEL UYUMASI HERŞEYİ ÇOK ÖZLEDİM Bİ GÜN BURAYI DİNLERSE BENDEN UTANMASIN DİYE BAŞKA İAMİ KULLANIYOR OLACAGIM İNSAN AKLINDAKİYLE YAŞLANIRMIŞ BEN ÇOK YAŞLANDIM GERİ GEL SADECE TEK İSTEĞİM GELMEZSEN DE UMARIM O GÜZEL KÜÇÜK KALBİNİ KIRMAZLAR Bİ GÜN GERİ DÖNMEK İSTERSEN DÖN EVİNE ÜZÜLDÜĞÜNDE AKLINA GELİRSEM HEP YANINDA OLACAGIM KARŞIMA 3 ÇOCUKLADA GELSEN KAPIM SANA EP AÇIK SEVDİĞİM UMARIM MUTLUSUNDUR :)

    Cem ErtürkmenCem Ertürkmen15 gün önce
  • *Boş ver be abi biz varız biz seni terk etmeyiz.*

    Muhammet AkkayaMuhammet Akkaya15 gün önce
  • Hayatimiz bekleyerek geçti be abi biz onu oda bir baskasini bekledi hayat böyledir önce mutlu eder heveslendirir sonra her sey bittiginde her şeyini kaybetmis olursun güzel olan her sey bir gün bitecek diyen sahire inanmiyordum ama artık diyorumki ne kadar dogru bir söz

    Naz BoyrazNaz Boyraz15 gün önce
  • "Hep istedim oluruna varsın... "

    Berkay DEMİRTOSUNBerkay DEMİRTOSUN15 gün önce
  • 01:48 2:34 olum 3 günlük dünya len sevmeseniz bile insanların kalplerini kırmayın ulan

    Furkan YıldızFurkan Yıldız15 gün önce
  • Cocuq Seihiq

    P O Y R A ZP O Y R A Z16 gün önce
  • Duygulanıo İnsan Dinlerken :)

    Balanie BalaBalanie Bala16 gün önce
  • Agaaaaaaaa atılır mı be o kağıt ateşe :(

    metehan özdemirmetehan özdemir16 gün önce
  • Abi senin sarkilarin hic kotu olmazmi abiyaa bu nedir🤦‍♂️❤️❤️❤️❤️

    Oktay OzyanmazOktay Ozyanmaz16 gün önce
  • takside seni beklerken ömrü çıktı xdddd

    King SinanKing Sinan16 gün önce
  • çok kıyak

    ZUMAZUMA17 gün önce
  • Abi son müziklerinde autotune fazla ön plana çıkmış gibi bunun nedeni nedir ? Veya autotune yok mu ? Cevaplarsan sevinirim ☺

    Sercan TuğSercan Tuğ17 gün önce
  • Bir ömür seni beklemek istiyorum, gelmiyceğini bile bile♥M♥

    Betül Zeynep ÇatanBetül Zeynep Çatan17 gün önce
  • VELETİM ŞARKINI BEĞENDİM

    Maker TürkMaker Türk17 gün önce
  • Seni beklerken❤️

    Aysenem HummedovaAysenem Hummedova17 gün önce
  • arkadaşlar benden size tavsiye eğer sevdiğiniz biri sizi terk etmişse hiç beklemeyin çünkü giden geri gelmeyicek kendimizi kandırmaya gerek yok

    Ömer KemerÖmer Kemer17 gün önce
  • Geçti ömür seni beklerken

    İsmail bombacıİsmail bombacı17 gün önce
  • Velet abi yapıyosun be bu zıkkımı 😁😁

    Furkan ÇinalFurkan Çinal18 gün önce
  • Adamsın 😍😍😍

    ibrahim pevranibrahim pevran18 gün önce